Es Aqua Garden – Eskişehir Aquapark

MyEskisehir tarafından 28 Temmuz 2011 tarihinde yazılmıştır.

Eskişehir Aquapark’ına kavuşuyor, su parkının ismi Es Aqua Garden. 28 Temmuz 2011 tarihinde 71 Evler Mahallesinde açılışı yapılan Es Aqua Garden ile Eskişehir’de bir ilke imza atıldı. Yaklaşık 3 milyon tl’ya mal olan tesiste; 750 m² yüzme havuzu, 250 m² çocuk havuzu, 200 m² düşme havuzu, 6 adet yetişkinler için birbirinden eğlenceli su kaydırakları, çocuklar için 5 adet su kaydırağı, mini clup, dj eşliğinde gün boyu havuz animasyonları ve yeşil alanlarda düzenlenen yarışma ve oyunlar bulunuyor.

Es Aqua Park’ta Neler Bulunuyor ?

Aquapark, Anfi Tiyatro, Kır Kahvesi, Otopark bulunmaktadır.

Es Aqua Garden Resimleri

Es Aqua Garden Havuz Derinlikleri

  • 750 m² lik Yetişkin Relax Havuzu – 1.60 metre ve 1.40 metre
  • 200 m² lik Düşme Havuzları – 1.40 metre (Kırmızı – Beyaz Düşme Havuzu – 1.70 metre)

Es Aqua Park Giriş Fiyatları (Ücretleri)

  • Haftaiçi Yetişkin : 25 Tl, Haftasonu Yetişkin : 30 Tl
  • 0-6 yaş arası tüm günler ücretsiz
  • Öğrenci Haftaiçi : 20 Tl, Öğrenci Haftasonu : 20 Tl
  • Salı Günü Özel Kadınlar Günü Giriş Ücretleri : 20 Tl

Eskişehir Aquapark Fiyatları

Es Aqua Garden Açılış ve Kapanış Saatleri

Aquapark 10:00 – 19:00 saatleri arası açık bulunuyor ve tesisin diğer bölgelerine aquapark müşterileri haricinde kimse alınmıyor. Saat 19:00 da Aquapark’ın kapanmasıyla birlikte, kır bahçesi, anfi tiyatro gibi alanlara giriş yapılabiliyor.

Es Aqua Garden Ulaşım – Servis Saatleri ve Yeri

2 farklı güzergah servisi bulunmaktadır. 1 Güzergah : Osmangazi Ünv. Dumlupınar Öğr. Yurdu – Es Aqua Garden. 2. Güzergah : A.Ü. Açıköğretim Fak. Karşısı – Es Aqua Garden.

Yeni servis güzergahları (2012 yılı için) aşağıda verilmiştir, inceleyebilirsiniz..

 

Es Aqua Garden’a Gitmeden Bilinmesi Gerekenler

  • Tesis aile ve çiftlere hizmet vermektedir (Yani damsız giremezsin kardeşim :) )
  • Saat 10:00 ila 19:00 arası tesis sadece aquapark müşterilerine hizmet veriyor. Bu saatler arasında tesisin diğer bölümlerine müşteri alınmıyor.
  • Havuz bölgelerinde günlük kıyafetler (pantolon, ayakkabı, elbise, iç çamaşırı vs..) ile dolaşmak kesinlikle yasak.
  • Tesis içerisinde havlu hizmeti yoktur. Ya yanınızda getirin veya ücret karşışlığı tesis içerisindeki marketten tedarik edin.
  • Park içerisinde; güvenlik, cankurtaran ve sağlık ekibi bulunmaktadır. Acil durumlarda yardım isteyin.

Es Aqua Garden Tanıtım Videosu

Es Aqua Garden Özel Gün Hizmetleri

  • Doğum günü kutlamaları
  • Özel partiler
  • Düğün, Nişan ve Sünnet törenleri
  • Mezuniyet Baloları

Eskişehir Aquapark

Es Aqua Garden (Eskişehir Aquapark) İletişim Bilgileri

Es Aqua Garden Adres : 71 Evler Mahallesi, Ertaş Caddesi, Eskişehir

Es Aqua Garden Telefon : (0222) 217 10 00 – 217 10 01 – 217 10 02

İnternet sitesi : http://esaquagarden.com

Eskişehir Aquapark Resimleri

7 sene önce yazılmıştır.
"Es Aqua Garden – Eskişehir Aquapark" bu yazı 28 Temmuz 2011 tarihinde saat 19:44 sularında "Eskişehir Parklar" kategorisinde yayınlanmış olup "MyEskisehir" tarafından yazıldığı sanılmaktadır..Ve sayaçların yaptığı açıklamaya göre 235.109 kere okunduğu söylenmektedir..Ayrıca 173 Yorum yazılmıştır.
  • FriendFeed'de Paylaş
  • Facebook'ta Paylaş
  • Twitter'da Paylaş
    1. Nagehan dedi ki:

      Kapali bayanlar havuza girebiliyormu. Baska bir kisiyi almamislar kapali diye.

    2. Serkan dedi ki:

      ben ve sevgilim 15 yaşındayız birlikte 18 yaş üstü biri olmadan girebilirmiyiz ?

    3. pınar dedi ki:

      Ben salı kadınlar günü annemle gireceğim ama yanımda bir de 7 yaşında erkek kardeşim olacak.O da bizimle girebilir mi

    4. yusuf dedi ki:

      bu yere arkadasınız olan apaçileri alıosunuzda neden tek erkek almıosunuz

    5. merve dedi ki:

      2015 de ne zaman açılıcak acaba

    6. ÖMER FARUK KOCAMAN dedi ki:

      ŞEY BEN 11 YAŞIMDAYIM ACABA BABAMLA BÜYÜK KAYDIRAKLARINA BİNEBİLİRMİYİM GELMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ÇOBUK DÖNERSENİZ SEVİNİRMİM

    7. Elif dedi ki:

      Biz çarşamba günü gittik ancak hiç memnun kalmadık. İlk başta çantalarımızı aramaları, daha sonra havuz içerisindeki sorunlar tam tamına bir saçmalıktı size bunlardan biraz bahsedeceğim.
      Havuz etrafında neredeyse tüm şezlonklara sadece havlu koyulmuş şezlonklar hep biliçsizce kaplanmış gelen kişiler oturabilmek için şezlonk avına çıkıyor.
      Kaydıraklarda kaymak için bot lazım ancak botlar hep bozuk,tıpası yok , patlak ayrıca şişirmek için 20 dk sırada bekliyoruz sıra bize gelince patlak deyip geri çeviriyorlar tam anlamıyla saçmalık.Ya güzelce tamir yapsınlar ya da botların gelen müşterilerin benimsemesine izin verilmesin…
      Aqua parkın kendi sitesinde saat 19.00 da kapanıyor diye yazıyor ancak Aqua park çalışanları 18.00 diyor , ama kaydıraklar 17.00 da kapanıyor. Bu nasıl bir saçmalıktır?
      içeri girerken çantalarımızı arıyorlar yiyecek sokmayalım diye ama içeri de dışarıda satılan 1 TL lik dondurma 2 TL tam iki katı insanlar eğlenmek için zaten fazlasıyla para veriyor neden içeride iki katı para ile yiyecek alsınlar ki?
      Ve çalışanlar müşterilere saygılı değil.
      Soyunma kabini kirlenicek diye kullandırmak istenmiyor, bayanların kiler ise pis ve bazılarında perde bile yok.
      Saçlarımızı kurutmamız için sözde saç kurutma makinesi koymuşlar o da zaten çoğu bozuk çalışan makine için sıra bekliyoruz.

      Yani gelen müşteri memnun olarak çıkmıyor.
      onca para alıyorsunuz bizden, bu paraların birazını bu ihtiyaçlar için harcarsanız gelen müşteri emin olun ki daha memnun kalacak. Ve gelmek isteyecek. Gelen müşterilerin çoğu başka biryerde daha az para ile daha çok eğlendiklerini söylüyorlar madem bu kadar para alıyorsunuz biraz onarım yapılsın…
      Bu yazıya biran önce karşılık verilmesini diliyorum.
      Bu isteklerimizin hemen yerine getirilmesini rica ediyorum.

    8. kamil dedi ki:

      NOT YAŞLAR 18

    9. kamil dedi ki:

      kardeşlerim biz 3 tane namuslu erkeğiz sadece girerken olmak üzere 5 dkklık yani içerde
      ayrılacağız ( DAM ARANIYORRR !!!! ) SAYGILARIMLA
      ulaşmak için müracaat
      26.07.2014 saat 10:00 aquanın önünde olucağız saygılarım 3 namuslu erkek ?

    10. lütfencevaplayın dedi ki:

      benim annem kapalı havuza girebilir mi giremezsede nasıl girebilir ?? lütfen acil cevaplayın

    11. melikr dedi ki:

      Ben tesettürlüyüm salı günleri parkın içinde erkek oluyor mu ??

    12. irem dedi ki:

      Ramazan bayramında açık mı ya lütfen bir cevap verinn ????????????

    13. Ervanur dedi ki:

      Merhaba, geçen yıl da arkadaşlarımla birlikte sorun yaşamamıştık hatta çok da memnun kalmıştık. Sanırım yönetimin başındakiler değişti çünkü bu yıl geçen yıl memnun kaldığımız için geldiğimizde bir kaç sorun yaşandı bu sorunlar olağan ancak güvenlik bize ” Çıkın gidin buradan bir daha da gelmeyeceksiniz ailenizle dahi olsa” ve müdür -sanırım- gelip “Basın gidin sizinle mi uğraşacağım” deyip bizi kovdular hemde aquanın sınırlarında değil kaldırımdayken. Bu davranış böyle güzel bir yere hiç yakışmadı. Ve bundan sonra asla oraya gitmem. Gerçekten büyük hayal kırıklığıydı.

    14. Ebru dedi ki:

      Biz yarın gitmek istiyoruz iki arkadaş kız salı günü 13 yaşındayız yanımızda biri olması gerekli mi bir de servisler nerelerden geçiyor yardim eder misiniz acil lütfen !!

    15. Demet dedi ki:

      Öncelikle çarşamba günü erkekler günü değil erkeklere salı hariç her gün girebilir . Salı günü kadınlar Günü ama kadınlar diğer günler de girebilir cumartesi pazar yetişkinler için 30 lira ama öğrenciye hep aynı haftasonu da hafta ici de . Iceri boş pet şişe bile getirilmiyor , içeri yiyecek İçecek hiç bişey getirilmiyor . Erkeklerin yanında kadın olmazsa giremiyolar , kaydırakta yaş sınırı var 13 yaş altı tek başına binemez yanında aileden biri olmak zorunda. Çok eğlenceli ve güzel bi yer 9 saat vakit var. Bu arada sadece espark önünden geçmiyor cengiz topel caddesindende geçiyor biz geçen sene ordan gittik . Öğrenmek istediğiniz soru olursa merak ettiğiniz bişey ben cevaplarım :))

    16. emre dedi ki:

      Arkadaşlar 2014 yılının hangi ayında açılıyor agua garden birde 5 erkek 5 kız gire biliyomuyuz damsiz yaşlarımız 15 ; 20 arası yaşlarındayız damsiz alırlarmi
      LÜTFEN CECAP YAZIN LÜTFEN VEVAP

    17. memet dedi ki:

      Slm arkadaşlar 2014 un hangi ayında açılıyor agua. Garden birde biz 4 erkek 4 veya 5 kız gidebilirmiyiz. yada damlı mı girmemiz lazım yaşlarımız 15.16.17.18 yaşlarındayız

    18. emin dedi ki:

      Slm agua garden 2014 ün hangi ayinda açılacak lütfen cevap

    19. merve dedi ki:

      yaa niye 10 yaş üstü ama olsun 2014 te kayıcam hiç itiraz istemiyorum

    20. Caner dedi ki:

      Beyler inanmayin bu damsiz girilmez olayina gerçekten.
      Ben ve arkadasim 17 yasindayiz Belçikadan geldik giriste bi sorun bile çikmadi
      Tabi gorduler iki tane avrupali iyi giyinmis sorun çikarmadilar.
      Yani diyeceklerim bu damsiz girilmez olayi sinema sadece.

    21. Es Aqua Garden dedi ki:

      BU SİTEDE Kİ BİLGİLER GÜNCEL DEĞİLDİR. KULLANICILARIN DİKKATE ALMAMASINI ÖNERİRİZ.

      ESAQUAGARDEN YÖNETİMİ

    22. tulay dedi ki:

      7 yasinda ki oglumu sali gunu kadinlar a ozel gunde getirebilirmiyim..

    23. tulay dedi ki:

      cocuklarin mamasi gibi seyler girebilirmi?ya da yiyecek turunde cocuklar icin neler girebilir?

    24. yunus can kıvrık dedi ki:

      abimler ve ben geleceğiz damsız girebilme şansımız varmı yaşım on beş lütfen yardımcı olun

    25. pelinsu dedi ki:

      ben peliinsu bunumutlaka okuyun EVET 3 KIZ GİDİLEBİLİYOR AMA ERKEK ERKEĞE GİDİLEMİYOR ve servis ESPARKIN ÖNÜNDEN ALIYOR.
      25 tl bir günlük kaydırak ücretsiz .d yemek paralı ve yemekler ise pahalı ama güzel başınıza bir büyüğünüz gelirse ONADA PARA ALINIR AMA KIYAFTLERİYLE DURABİLİR
      13 VE 9 YAŞINDA OLAN KARDEŞLERİM SİZ TEK BAŞINIZA GİREMMESİNİZ 15 YAŞ SINIRI VAR .
      SEVGİLİ ECE :D
      BAŞINIZDA büyük olmadan oraya giremesiniz 15 yaş sınırı var .
      lakin damsız girilebilir havuzda yaş sınırı yok .d baynlar için tabisi

      arkadaşlar KAYDIRAKLARA 13 YAŞINDAN BÜYÜKLER HER KAYDIRAĞA BİNEBİLİYOR . AMA bundan küçükler hepsine binemez
      ayrıca es aqua garden temmuz da yaz tatilinde açılıyor .d ramazandda açık .d

      BAŞKA SORU İSTEMİYORUM .D BU KADAR BİLGİ YETER

      HİÇ BİLGİSİ OLMAYAN BU YAZIYI OKUSUN

    26. NUR dedi ki:

      3 -4 kadın hafta sonu gelebiliyormuyuz ve kaç tl ?

    27. ahmet dedi ki:

      aguanın kavuzu kac metre ?

    28. sinem dedi ki:

      bayan olarak illa salı günü mü gelmemiz lazım

    29. gokce dedi ki:

      Ramazanda acik olacak mi

    30. ilker dedi ki:

      biz 4 erkeğiz yanımızda 2kız olsa girebilirmiyiz

    31. çağan dedi ki:

      dışardan yiyecek getirebiliyormuyuzz

      • merve dedi ki:

        çok güzel bi yer 10 yaş üstü giricem yüzme biliyorum aquoparkı sewiyorum dilerimki kış erken biter çünkü ben yazı istiyorum

    32. aydan dedi ki:

      biz 2 kız 13 yaşlarında damsız girebilir miyiz?

    33. elif dedi ki:

      salı günü yanımda bi kız arkadaşım bide erkek arkadaşım gelicek olur mu acaba? cevap veririr misiniz lütfen :))

    34. ece dedi ki:

      bu arada o sular yüzünden kardeşim intiap kaptı da cevabınızı bekliyorum

    35. ece dedi ki:

      size bir soru bu sular ne zaman temizleniyo sular ne zaman değiştiriliyo sular pek temiz denilenemez

    36. çağla dedi ki:

      oradaki kurslara girebilmek için de yanımızda ailemiz olmalı mı?

    37. naime dedi ki:

      slm iş imkanı varmı acba calısmayı dusunuorz..kımnle ırtıbata gecebılırz

    38. alara dedi ki:

      Yha yüzme kurslari varmış kaç tl ve ne zaman kayit olunuyor acba

    39. selin dedi ki:

      merhabalar,size birkaç tane sorum olacak,bünyenizde fitness ve sauna var mı,yok ise kış ayları için böyle bir etkinlik düşünüyor musunuz,ben emek mahallesinde oturuyorum burada bunları aradığım bi adres yok,eşim spor sauna bende fitnessa gitmek istiyoruz,herhangi bi yere başvurmadan size sormak istedim,buralarda böyle adresler varsa neden çarşıya kadar gideyim,lütfen cvp yazar mısınız??

    40. Merve dedi ki:

      Biz uc arkadas gelmek istiyoruz. Yalniz bugun acik midir? Yaz aylarinda acik oldugu yaziliyo.

    41. Emir Özkan dedi ki:

      ben 12 yaşımdayım 10 yaşında kuzenim ve annem babam gelcek acaba direk gitsek hiçbir sorun olmadan girebilirmiyiz birde bezli bebekler havuza girebilirmi

    42. cagatay dedi ki:

      2012 dönemi ne zaman kapanicak ?

    43. sena dedi ki:

      çarşamba erkekler günümü ?

    44. Meltem dedi ki:

      Biz 3 kız normalgünde gitçez girebilir miyiz yani bize dam lazımmı? bir de servis esparkın önünden alıyor mu alıyorsa hangi tarafından

    45. eren dedi ki:

      Kaydıraklardan kaymak paralı mı bedava mı ? Sadece bir günlük mü ?

    46. Hüseyin Durmuş dedi ki:

      0-7 yaş giriş ücretlerini 0-6 yaş olarak düzeltirmiiniz.

    47. melike dedi ki:

      yiyecek ve içeceklerin fiyat durumu nasıl? uygunmu?????

    48. rabia dedi ki:

      acaba 2 kız yanında bir yetiskin (bayan) gelse sadece basımızda dursa ucret alınıyormu ? VE günlük kıyafetle durulabiliyormu ?

    49. hilal dedi ki:

      kardeşim ve bn girebilrmiyiz kadınlar günüde başımızda bi büyük olmadan (yaş 13/9)

    50. ece dedi ki:

      size bir soru sorucam ve cevaplarsanız sevinirim orda 2 kız 10-11 yaşlarında Büyük havuza girebilirmi damsız

    51. ece dedi ki:

      ordaki markette simit kolluk vb.ç şeyler varmı lütfen cevaplayın çünkü salı günü gideceğiz ona göre gidelim

    52. canan dedi ki:

      Ramazanda açık mı birde 2 kız girebilir miyiz

    53. Cansu dedi ki:

      İki Tane Ablam Var . Biri 16 Diğeri 17 Yaşında Bende 13 Yaşındayım Toplamda 60 tl İle Aile Olmadan Girebilirmiyiz..?

    54. Büşra dedi ki:

      Çok güzel yüzme dersi alıyorum ve çok eğlenceli ama restorantı çok pahalı

    55. AQUA MAĞDURU dedi ki:

      geçen haftalarda gittim hijyen olarak bişey yok mesela girişlerde duş zorunlu olmalı havuzlar mikroplu sanıyorum ki dudaklarım mikrop kapmadan dolayı uçuk oldu bir arkagaşım daha aynı sorunu yaşadı tavsiye etmiyorum…

    56. Seyfi dedi ki:

      Yaş 15. 4 kişi gelıcez erkek) girebilirmiyiz giremessek ne gereklı gırmemız ıcın ??

    57. duygu dedi ki:

      ya aqua park ne zaman kapanır tahmin olarak söyleyebilir misiniz acaba

    58. tamara dedi ki:

      biz hiç memnun kalmadık su çok klorluydu ve çamaşır suyu gibi kokuyordu ayrıca güneş kremi sürmemize rağmen şuan heryerimiz kabardı ben başka havuzlara gitmiştim ama hiç bu kadarını olmadım.

    59. emine dedi ki:

      çocuk havuzu neden buz gibi bunun için ne gibi önlemler alınacak ne zaman lütfen bilgilendirin

    60. hüseyin dedi ki:

      tesisin sitesinde öneri şikayet kısmı çalısmıyor acaba şikayet edilmek yada öneri almak istenmiyormu?

    61. hüseyin dedi ki:

      kapasitenin üzerinde müşteri alınıyor herkes aynı eşitlikte faydalanamıyor

    62. Sebahat dedi ki:

      Ramazanda acık oluyomu ?

    63. çiğdem dedi ki:

      ya ben eskişehrde oturuyorum buraya gelmek istedim ama çok cingen oluyormuş bu yüzden istemedim bazı arkadaşlarımgitmiş ve sıkışıklıktan kaydıraktan bile kayamadık dediler. bu yüzden bide sizin dilinizden sormak istedim bunu :) ? lütfen cevap verin birde ramazanayında açık olacak mı?

    64. deniz dedi ki:

      Biz Bursadan gelmeyi düşünüyoruz ailecek . Ramazanda açık mısınız haber bekliyoruz.

    65. misafir dedi ki:

      4 erkek gidicez 4 tane kızmı olmasi gerekiyor ? bide verdigimiz 25 tl sadece havuz girişi içinmi dolap kiralamak için falan ayri para ödücekmiyiz alkol satiliyormu bide yarcimci olurmusunuz ?

    66. ahmet dedi ki:

      bn 13 yaşındayım büyük kaydıraklardan kayabilir miyim wéya büyük havuza girébilirmiyim

      • pelinsu dedi ki:

        ben peliinsu bunumutlaka okuyun EVET 3 KIZ GİDİLEBİLİYOR AMA ERKEK ERKEĞE GİDİLEMİYOR ve servis ESPARKIN ÖNÜNDEN ALIYOR.
        25 tl bir günlük kaydırak ücretsiz .d yemek paralı ve yemekler ise pahalı ama güzel başınıza bir büyüğünüz gelirse ONADA PARA ALINIR AMA KIYAFTLERİYLE DURABİLİR
        13 VE 9 YAŞINDA OLAN KARDEŞLERİM SİZ TEK BAŞINIZA GİREMMESİNİZ 15 YAŞ SINIRI VAR .
        SEVGİLİ ECE :D
        BAŞINIZDA büyük olmadan oraya giremesiniz 15 yaş sınırı var .
        lakin damsız girilebilir havuzda yaş sınırı yok .d baynlar için tabisi

        arkadaşlar KAYDIRAKLARA 13 YAŞINDAN BÜYÜKLER HER KAYDIRAĞA BİNEBİLİYOR . AMA bundan küçükler hepsine binemez
        ayrıca es aqua garden temmuz da yaz tatilinde açılıyor .d ramazandda açık .d

        BAŞKA SORU İSTEMİYORUM .D BU KADAR BİLGİ YETER

        HİÇ BİLGİSİ OLMAYAN BU YAZIYI OKUSUN

    67. hilmi dedi ki:

      kadınlar günü var erkekler günü neden yok eşitlik nerde birde merak ediyorum hangi belediyeye bağlısınız

    68. ayşe dedi ki:

      ben geçen hafta pazar geldim cok güzel di cok eglenceliydi ama yemek servisiniz çok yavaşdı ve duşlarınız buz gibiydi çok üşüdük be hasta bile oldum o souk duş yüzünden bide biz bu pazar da gelicez ramazanlıktada açıkmısınız cevep bekliyorum çünkü ona göre oruç tutmayıp gelicez kızlarla

    69. hasibe dedi ki:

      yönetici siteyi bırakıp gitti yazmayın boşuna :) sitede bilgi paylaşımı yapması bize cevap verme zorunluluğunu ve sorumluluğunu doğurmaz ama önceki yorumlara cevap verdiği gibi bizimle de ilgilense güzel olabilirdi :)

      • MyEskisehir dedi ki:

        :) Çok fazla soru soruluyor aslında Es Aqua Garden’a bu kadar soruluyor mu bilemiyorum. Hakkında bilgimizin olmadığı sorularda var ve tabi tekrar eden sorular.

    70. elif dedi ki:

      herşey çok güzel ama yiyecek içecek servisiniz berbattanda öte madem içeri yiyecek almayacaksiniz servislerinizi hızlandirin personel sayısını artırın sayeniz aç kaldik

    71. Zehra dedi ki:

      Ben 12 yaşındayım 13’e giricem ailemle gelmiycem ailem yurt dışında damsız giremem değil mi ??

    72. mustafa dedi ki:

      biz 3 kişi gelemyi düşünüyoruz 1 erkek 2 kız . olabilir mi ? girebilir miyiz ?

    73. Semih dedi ki:

      Biz 15 yaşında iki arkadaş (erkek) girebilirmiyiz annelerimiz cafede oturacakta öle olurmu

    74. Asena dedi ki:

      Salı bayanlar günü kalabalık oluyormu acaba cevap verirseniz sevinirim … iyi günler :D

    75. FiaT''TempRa.'' dedi ki:

      Bugün, yani cuma günü gidelim dedik, Espark’ın orada 2 saat bekledik fakat servis gelmedi.
      Ayrıca ben erkeğim ve kankam ile gitmeyi düşünüyoruz fakat damsız girilmiyor saçmalığı var. Sonuçta orada eğleneceğiz.
      Burada hakkımızda yeniyor. Kadınlar günü varda erkekler günü niye yok? Bu sorunları çözerseniz çok memnun oluruz..! (-_-)

    76. Mert dedi ki:

      Öncelikle iyi hoş güzelde es garden .yapılan çok yanlış tek başına yaşıyan bir erkek yada bir öğrenci arkadaşımız girmek istese yada tatilcı olarak eskişehiri gezmeye gelse giremicekmi kardeşim sızın anlayışınız bumu kadınlar gunu diyorsunuz kadınlar gunu yapmasanızda olur zaten kadınlar herturlu ıstedıgı gun gırıyolar .Erkekleri iticimi buluyorsunuz yapın erkekler gününü mıllet dam aramaktan onun bunun kızına teklif etmekten usanmış .Harbi rezalet siizn yaptıgınız .Bune kardeşim ceza evinemi giriyoruz ıcerı su bıle sokmak yasak .didik didik aranıyoruz .

    77. ebru dedi ki:

      bugün ordaydıkk 125 lira verdik ayrıca aqua kart aldık çok güzel bi yer ama marketi hiç beğenmedim oraya biraz daha mayo bikini olursa insanlar ihtiyaç halinde kullanabilirler .

    78. kamil dedi ki:

      3 erkek 1 kız yaşlar 17 -18 girebilirmiyiz ?

    79. tuğba dedi ki:

      yarın gitmeyi düşünüyoruz acaba 3 kız girebilirmiyiz bide esparkın tam neresinden kalkıyo servisler

    80. betül dedi ki:

      ben salı günü ücretsiz servisinizden yararlanmak istiyorum ve odunpazarı evlerinin yakınında bi durak bulunuyomu bilgilendirirseniz sevinirim

    81. sude dedi ki:

      ben 12 yasındayım kaydıraklara 15 yasında olmadan binemiyorum neden ama otellerde böyle kaydıraklara bindiriyorlar sizde bindirebilirmisiniz niye 15 yaş ustü kayabilir

    82. hasibe dedi ki:

      bende gitmeyi düşünüyorum. muhafazakarız. hanii kadınlar gününde personelde mi kadındır tamamı?

    83. Dilara dedi ki:

      Ben 2 kız arkadaşımla gidicem yanımda 20 Tl olucak sizce yetermi? Salı günleri öğrenci 20 tlymiş alırlarmış ama kaydırak vs. ücretlimi merak ediyorum ona göre yanıma para alıcam ?

    84. derya dedi ki:

      Ben sivrihisar caddesınden bınıcem ama. Aöf önunden kalktıgında saat kaçta tahmınen sıvrıhısar caddesınde olur. Bıde sıvrıhsar caddesının neresınde duruyo servis?

    85. Batuhan dedi ki:

      Yemekler girişte verdiğimiz 20 liralık ücrete dahil mi.?

    86. mustafa dedi ki:

      buraya girmeyi çok istiyorum ama çiftler girebliliyormuş yardımcı olmak isteyen arkadaşlar uluşsın ;)) matrax.mustafa@gmail.com

    87. Simge dedi ki:

      birde arkadaşlarVe Zifiri Karanlık kaydırağı var mı yani o siyah kaydırak kap karanlıkmı yoksa ? Hani orada bir siyah kaydırak var ama acaba zifiri karanlık kaydırağımı yoksa zebra mı diye merak ettim ?

    88. Simge dedi ki:

      Arkadaşlar sizce nasıl ben giddiceğim ya salı yada çarşamba acaba ? deyermi gidiceğime bazıları memun değilde

    89. Simge dedi ki:

      Peki en iyi kaydırak hangisi acaba arkadaşlar sizede bu sorum birde
      yemek konusu olarak fiyat alabilirmiyim ?

    90. Busra dedi ki:

      Sali gunu yani kadinlara ozel gunde 7 yasindaki erkek kardesim gelebilir mi?

    91. esraaa dedi ki:

      biz 2 kız glmeyi düşünuyoruz girebiliriz değil mi?

    92. Simge dedi ki:

      Acaba içeriye yemek ve fotoğraf makinesi sokabiliyor muyuz ? Ve Zifiri Karanlık kaydırağı var mı ? Hani orada bir siyah kaydırak var ama acaba zifiri karanlık kaydırağımı yoksa zebra mı diye merak ettim ?

    93. faruk dedi ki:

      biz iki erkeğiz 15 yaşındayız ikimiz girebilirmiyiz ??

    94. Beyza dedi ki:

      Esparkın önünden kaçta geçiyor servis ? bilgilendirirseniz sevinirim.

      • MyEskisehir dedi ki:

        Servislerin kalkış saatlerini inceleyin. Açıköğretim Fak. den 5 dakika içerisinde Espark önünde olması gerekiyor.

    95. bunyamin dedi ki:

      6 kisiyiz en az kac kiz lazim

      • MyEskisehir dedi ki:

        6 Erkek – 6 Kız şeklinde. Aquaparktan yapılan açıklama çiftlere hizmet verildiği yönünde.

    96. boşverr adımı dedi ki:

      nefret ettim gider gitmez sorumu cevaplayın lütfen (SİZCEDE BERBAT BİR YER DEĞİL Mİ) iğrendim resmen havuzdan yaa sorum parantezli yer !!!!

    97. Enes dedi ki:

      4 erkek ve 2 kız girebilirmiyiz ? hepimiz 16 yaşındayız, hepimiz yüzme biliyoruz hatta ben 6 yıldan beri yüzme klübüne gidiyorum lisansım var girebilirmiyiz

    98. Gülşah dedi ki:

      Biz yarın gideceğiz ama aklımda bir kaç soru var çabuk cevaplarsanız sevinirim.Fotoğraf makinesi getirebiliyor muyuz?Bir de üniversite evlerine veya yenikente yakın servis varmı
      şimdiden teşekkürler

      • MyEskisehir dedi ki:

        Yenikent’e en yakın benim gördüğüm Osmangazi üniversitesi var. Oradan öğrenci yurdunun önünden binebilirsiniz. Fotoğraf makinesiyle ilgili bilgimiz yok.

        • Gülşah dedi ki:

          Gittim ve gördüm o üç renkli kaydırak neydi öyle.Aksiyon isteyen kaysın.Ama turuncu dönen en iyisi.Yemek olarak pizza çok güzel.20 tl verdiğinize deyiyor.

    99. Burak dedi ki:

      Tek gelebilmek için bi yaş sınırı varmı 15 yaşındayım tek gidebilirmiyim dam’ım olmadan ?

    100. ikranur dedi ki:

      çarşamba günü gittiyddim çok süper çok güzel pidesinede hayran kaldım bi salı günü gidiceğim ama o sarı kaydırak mermi gibi kayıyor süper bişey memnun kaldım yani kelimelerle anlatamammm

    101. Gizem dedi ki:

      Ben az once sitede sadece Anadolu univ güzergahını görebildim ama vişne evlerine en yakın nereden binebilirim sizce??
      Bu arada yas sınırı 15 bilginiz olsun eğer tek gelmek istiyorsanız..

    102. enes dedi ki:

      ben 13 yasındayım damsız girebilirmiyim acaba

    103. Burak dedi ki:

      Erkekler günü var mı ? Varsa hangi tarihler ?

    104. sıla dedi ki:

      şey acaba 12 yaşındakiler damsız girebiliyolar mı

    105. sinan dedi ki:

      biz 2 arkadaş gidicez yaşımız 14 girebilirmiyiz

      • MyEskisehir dedi ki:

        Giden arkadaşlar yaş sınırının başınızda büyükler olmadan 15 olduğunu söylüyorlar.

    106. sıla dedi ki:

      biz salı günü kadınlar günü gelicez ALLAH nasip ederse 1 yetişkin 2 öğrenci olucak

    107. berkay dedi ki:

      yanımızda bir kız olsa 6 erkek girebilir miyiz?

    108. lale dedi ki:

      aile günü varmııı acaba ? erkekler günü varmı ?? herkez için varmı ????????????

      • MyEskisehir dedi ki:

        Tepkinizde haklısınız Lale hanım. Malesef yazı içerinden açıklanmasına rağmen genelde hep aynı sorular soruluyor.

    109. hanım dedi ki:

      Soyunma odaları veya dolap fiyatları belirtilmemiş, ücretsiz olarak yararlanabiliyor muyuz? Şimdiden teşekkürler…

    110. melek dedi ki:

      biz 4 kız geleceğiz salı günü ama arkadaşlarımızla bi sorun olur mu? aile gereklimi yani?

      • MyEskisehir dedi ki:

        Sorun olmaz ama siz yinede Aquapark’a telefon açıp gideceğiniz gün için kesin bilgi alırsanız garanti olacaktır.

    111. melo dedi ki:

      Servise espark önünden de binebilirmiyiz ? yoksa sadece anadolu üni. önünden mi binebiliyoruz ?

    112. soner dedi ki:

      kıdanlar yerine 7 yaşından küçükler girebilirler mi

    113. yasemin dedi ki:

      biz 3 kız olarak geleceğiz içeri girebilirmiyiz pazartesi günü gitmeyi düşünüyoruz pazartesi günleri bayanlara mı yoksa karışık mı?anadolu üniversitesinin hangi kampüsünün önünden kalkıyor servis arabalları şimdiden teşekkürler

      • MyEskisehir dedi ki:

        Bayanlar Salı günü. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi karşısından servis kalkıyor.

    114. kübra dedi ki:

      acaba yüzme kursları veriliyormu ? eğer veriliyorsa yaşa göre ücretleri ne kadar ?

      • MyEskisehir dedi ki:

        Evet bu yıl (2012), 11 Haziran – 30 Temmuz tarihleri arasından yüzme kursları mevcut. 7-12 yaş 200 TL, 12 Yaş üzeri 225 TL olarak açıklandı. Bazı indirimli durumlar mevcut. Es Aqua Garden gidip birebir görüşürseniz ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

    115. Murat dedi ki:

      Arkadaşlar bu kaydırakların boyları ne kadar ya uzundur inşallah.

    116. yunus dedi ki:

      havuzun boyu kaç cm ?

    117. ikranur dedi ki:

      ben dün gittim çok süper biyer servisi ücretsiz memnun kaldım belki 1 hafta sonra tekrar gidicem

    118. damla dedi ki:

      ben istanbuldan gelicem ama aquaparka gidicem ailemle içeri girebilirmiyim peki

    119. melih dedi ki:

      4 erkek gidebilirmiyiz cvp hayırsa erkekler günü ne zaman

    120. Özgür dedi ki:

      Bu Kaydırakların havuzu 1.20 metre dimi

    121. Elif dedi ki:

      biz 3 kız geleceğiz girebiliriz dimi yani sorun olmaz ? çift falan yazıyor ama ?

      • MyEskisehir dedi ki:

        Evet tesis çiftlere hizmet veriyor. Sorun olmayabilir ama siz yinede Es Aqua garden ile iletişime geçerseniz iyi olacaktır.

    122. Merve dedi ki:

      ya dogumgunumu yapmak ıstıyorum burda ucretlerı ne kadar?bılgınız varmı?

      • MyEskisehir dedi ki:

        İstekleriniz doğrultusunda size özel bir fiyat verilecektir. Aquagarden ile iletişime geçiniz.

    123. ebruu dedi ki:

      biz arkadaşlarla gelmek istiyoruz yalnız tesettürlüyüz bayanlar gününde haşema giyebilirmiyiz. şimdiden teşekkürler

      • MyEskisehir dedi ki:

        Es Aqua Garden ile iletişime geçerseniz daha sağlıklı bir cevap alabilirsiniz.

        • abuzer dedi ki:

          Bayanlar için özel gün var. Bayanlar diğer günlerde çift olmasada girebilirler. Erkeklere gelince ne gün var ne de damsız girilebilir. Ne saçmalık..

    124. 2.volkan dedi ki:

      erkekler günü ne zaman? şimdi 15 yaşında 2 kişiyiz giremicekmiyiz aqua parka?

    125. ilayda dedi ki:

      acaba eskişehirin tam olarak neresinde kalıyor ? yani merkeze çok mu uzak?

      • MyEskisehir dedi ki:

        Eskişehir’in doğu yakasında kalıyor diyebilir ama merkezde sonuçta. 71 Evler Mahallesi Ankara yolu üzerinden içeri girilerek ulaşıliyor.

    126. volkan dedi ki:

      Yaa 15 yaşındam 2 erkek gelsek girbilirmiyiz girersek hangi gün girriz lütfen yanıtlayın

    127. msrf dedi ki:

      kadinlar gununde kizlarda girebiliyor mu ?

      • MyEskisehir dedi ki:

        Kızlar da girebilir tabi.

        • Msrf dedi ki:

          Merhaba.
          Ben gecen sene anem ve teyzemle geldim aquaparka ve Bizi iceri almadiniz?
          Anem ve teyzemle kapali diye , diye iceriye sokmadilar, ne kadar aci verici
          Ama bu senede gelcez bakalim alcaklar mi diye ;)
          Belcika da kaliyoruz ve burda boyle ayrimcilik YOK!

    128. esram güleç dedi ki:

      acaba hangi aylar açık? Kalabalık oluyomu açık olduğu aylarda?oraya yiyecek getirebilir miyiz?cankurtaran varmı?
      CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM…

      • MyEskisehir dedi ki:

        Merhaba, yaz aylarında açık oluyor ve kalabalık olduğu söylenebilir. İçeriye yiyecek girişi hakkında bilgiye sahip değiliz. Cankurtaran ise var.

      • sinem kobal dedi ki:

        ordaki herşey çok güzel 100 sefer gittim

      • Melisa dedi ki:

        Çok Güzel ve Çok Çekici Bi yer . Ben eşimle gelicem bide eşimin kardeşi var ama o 14 yasında illede onun da mı Çift olması Gerekiyor yoksa bizim yanımızda oda girebilirmi ?

    Bu Yazı Hakkında Birşeyler Demek İstermisiniz?





    © 2011 My Eskişehir. Tüm Hakları Saklıdır.